Eye of the tiger

Nu har den lilla killen kommit in bättre i familjen, och idag har det inte hänt en enda olycka. Han är så duktig och säger till när han behöver gå på toa. Fortfarande saknar han mamma och sina syskon men det kommer gå bort med tiden. Idag fick han t.om. bada då han var busig och sprang under våran bil, när man är till mesta delen vit blir man smutsig snabbt, så han var oljetäck när han kom ut och behövde få sig ett bad, något han verkligen inte uppskattade. Han är full av bus men sover riktigt mkt för det mesta. skulle ta en heldel kort också, vilket jag verkligen gjort också, så nu ska ni få se hur det lilla livet ser ut :)



Visst är han sjukt söt?!

Nu ska jag i alla fall ta och göra mig klar, har som sagt en tendens till att vara otroligt seg men nu ska jag försöka ändra på det^^


Kommentarer
Sophie

Naw vad gullig! :)

2008-06-24 @ 19:38:58
URL: http://phhi.blogg.se/
ZARA

nämen!! vilken liten snutt :D

2008-06-25 @ 12:21:19
URL: http://zaaara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0