Who knew

Nu har jag i princip varit ute Hela dagen, började med att sola men det blev alldeles för varmt för min del så jag och älsklingen åkte till stan och kikade runt lite. Tyvärr var ju de alldeles för varmt också, + var det ju att butikerna var riktigt svala. Köpte mig ett läppglans och lånade hem två riktigt snygga sommarklänningar från Vera, hade inte orken att prova dom i affären så ska duscha och sen prova dom. Lägger upp bilder sen får ni se hur dom ser ut :) Sen skulle vi bygga hinder på ridskolan, VARMT! Trots att klockan i princip var över 6 var det sjukt varmt. Blev dock lite svalare nu när jag for och red vilket var tur annars hade jag väl kollapsat.

Jaja, hade faktiskt tänkt gå i duschen nu så man får känna si lite fräschare, sen kommer älsklingen hit, mys! Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0