Whenever

Klev faktiskt upp i en bra tid i morse, för en gång skull xD for till stallet och red en sväng på busen som var totalt livrädd för allting idag. Sen hem igen för att göra någon nytta, tror ni jag lyckades? verkligen inte. Idefix är i alla fall på inläning nu, han tycker de är super trist att gå i koppel och sliter gärna i det, men han går i det och går lika lätt att ha lös, förutom när han är sjukt busig, men har man bara en frolic till hands kommer han fort. Sen har han dessutom börjat lära sig sitt och ligg, han har till och med börjar lära sig lite apport xD riktigt duktig är han! btw så ska ni få se mina två klänningar som jag köpte igår och skorna, är fortfarande lite osäker på om jag ska behålla skorna, men dom är sjukt sköna och riktigt fina, frågan är bara om jag egentligen behöver dom? xD

Föresten så är bilden på klänningarna grymt ful, men dom är betydligt snyggare på :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0