Sweet and Low

Japp, jag är dålig på engelska och jag skäms när jag pratar. Är det mest egentligen för att jag intalar mig själv att jag inte kan som jag blir dålig? fast å andra sidan skulle jag nog vara dålig även med lite självkänsla. Dock tror jag att tror man bara på sig själv flyter allt på bra, något jag verkligen måste bli bättre på. Gick i alla fall förväntansfullt bra idag, Kamilla fick i och för sig ta dom mesta engelska kunder då hon faktiskt, till skillnad från mig är Grymt duktig! En stor guld stjärna till dig! ;D Hade dock en speciell, skärpte till mig extra mkt och jag tror faktiskt att jag inte skämde ut mig alldeles för mkt i alla fall om nu det är möjligt ^^ Dock kort dag och därefter tog jag en palt med en flicka som jag är kontakt person med. Mamma kunde förövrigt inte ha tröjan jag köpte så i stället blev det en snygg klocka åt henne ;) Hurtigt nog gick jag hem från stan sen åkte jag tillbaka för lite shopping, blev en ursnygg skjorta och ett par leggins, lägger in bilder sen. Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig framför tv och bara slappa, imorgon är jag nämligen ledig. Yes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0