Suburban Girl

Kollade just på Suburban Girl, faktiskt tyckte jag filmen var riktigt bra, kanske inte det lyckligaste slutet precis, men kanske det bästa? För mig ska det alltid vara lyckliga slut, känns surt de gånger man inte får ett lycklig slut, men ibland är det egentligen bättre med lite variation. Om ni gillar kärleksfilmer tycker jag att ni ska se den, själv skulle jag nog aldrig ha sett den om det inte vore för att min mamma hade hyrt den, men som sagt så gick den att se på :)

Sitter och väntar på älsklingen nu, lilla fixen har redan gått och lagt sig för han är alltid så grymt trött på kvällarna, det värsta är när han snart vaknar kommer han att vara så oroligt pigg och galen, så då får man pappa sig. Här om dagen när han hade sina cepe ryck och kuta runt i hela huset glömde han att veja för en stol och sprang rätt in i den, stackarn! xD och det tyckte han verkligen gjorde lite ont, men tror ni han lugnar ner sig för det? Nej, verkligen inte.

Jaja, tänkte sätta igång en till film nu, Next blir de den här gången. Någon som sett den?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0