Sov morgon?

Blev att jag for ut och drack en stund igår, drack vin som faktiskt var riktigt gott, konstigt nog ;D Hade det riktigt trevligt, synd bara att man skulle i säng så tidigt. Tyvärr kom jag dessvärre i säng riktigt sent och jag försov mig big time i morse! Vaknade kl 7 när klockan ringde och var hur pigg som helst, tänkte att jag kunde ligga och dra mig en stund då jag inte skulle vara på tävlingarna förens 8, så på nått konstigt sätt måste jag bara ha slockant! För efter 58 minuter vaknar jag igen och har bara 2 minuter på mig att ta mig upp till ridskolan, och jag som skulle cykla! Kom 10 min över 8 men alltså, det gjorde ju verkligen inget för tydligen var det bara jag där :O aja, det har då gått bra för dom flesta. Nu är jag dock sjukt trött, men ska äta något och senare bege mig till älsklingen! :) bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0