Skavsår

Så var man hemkommen från staden, blev att gå en sväng med helle på området där hon köpte sig lite street food ;D sedan vidare hem till henne där hon skulle klä om och sen skulle hon ut. blev dock ingen utgång för mig inte då jag börjar 09.55 imorgon, och tyvärr är jag en människa som alltid blir bakis. Jobbar dock bara till 16.25 imorgon så det blir skönt. sen återstår det fortfarande att se om det blir någon utgång för mig i helgen på området, i så fall lutar det åt lördag.

Har dessutom fått världens skavsår på hälen! och jag fattar det inte då jag haft sköna skor. med skavsårsplåster löser det mesta xD haha. borde göra reklam för dom för jag har Alltid skavsårsplåster ^^
Nu blir det i alla fall sängen för min del då jag är sjukt trött och dessutom trött i benen då jag varit hurtig och gått 1h och 15 min idag :) Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0