Make-up

Sitter just nu och kollar runt på några olika Make-up artist utbildningar. Det är något jag har velat göra länge och nu har jag gått ut skolan och vill verkligen passa på! Tycker det är sjukt kul att sminka människor och dessutom att sminka sig själv. Det är något jag mer än gärna lägger ner min tid på, jag är verkligen inte bäst men jag skulle gärna vilja bli det :) Roligast är framför allt att mixtra med färger på ögonskuggan, och just nu försöker jag hitta mig en gul ögonskugga som jag ska köpa. Dock tror jag det går snabbare om jag går ner på stan på måndag och kollar, vilket jag också tänker göra ;P Nu ska jag kika vidare på fler utbildningar.



Kommentarer
Therése

vad roligt!! Det tycker jag verkligen att du ska göra! Ett tips på gul ögonskugga är en från MAC som heter chrome yellow. Den är knallgul! :)

2008-07-21 @ 16:05:07
URL: http://fakelashes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0