I'm in love

Förlåt för dålig uppdatering, hade nämligen en väldigt stressad dag i går. Vi skulle på bio men kön var gigantisk och vi ville verkligen inte missa början av filmen, så blev att jag, petter, bergis och marcus drog hem till petter i stället för att kolla på en riktigt kass film. sjukt trött var jag också för den delen och höll på att somna hela tiden! Idag har jag jobbat och målat hinder, när vi nästan var klara tappade vi ner 2 och Om jag blev över målad själv när jag skulle ta emot dom xD Aja blir duschen för min del nu faktiskt, sen ska jag vänta på älsklingen!

Föresten satte jag fast lösnaglar igår, och faktiskt blev det riktigt bra dom såg inte fejkade ut som jag trodde att dom skulle göra. Så jag är nöjd :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0