I love

Till att börja med vill jag bara säga, hur mogen är man om man är vad ska vi gissa 45 år gammal och försöker köpa reaskor som man på ett fult sätt skiftat prislappar på så de blir betydligt billigare, seriöst tror dom inte att våran dator märker de? Okej om man skulle göra detta just under rea sänkningarna för då har det inte gått in i databasen än(fast å andra sidan är det inte ens säkert att vi hunnit börja med rean då), men det är klart vi märker på de. Och den drastiska sänkningen?! Från 699 till kanske 99? aja, försök du lilla gubbe, och lär du dina barn fulheter, för det är väl vad man ska syssla med.. Idiot.

Sen måste jag berätta hur duktig våran Idefix är! :D Han kan nu sitta, ligga, rulla runt, high five och vacker tass, dessutom början till att krypa, för att skryta så är han bara 3 månader, så vi är riktigt stolta över våran bäbis ;)


Jag jobbar i morgon, och sist men inte minst, Jag älsar dig Petter Wiklund! :)


Kommentarer
Hanna

tittar in:)

2008-07-17 @ 22:12:21
URL: http://hannis84.blogg.se/
Anonym

ni hade kunnat gripa han ju, de där är bedrägeri^^! ja hade gjort det! älskar dig!

2008-07-17 @ 22:24:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0