Förlåt

Förlåt för min dåliga uppdatering men har haft mkt att göra nu igen. Idag gick jobbet sjukt fort, och det var grymt mkt folk om man tänker på vädret! Jag fattar det inte, igår när det var spön i backen 24/7 hade det gått Jätte bra för dom på skobutiken och det kan jag faktiskt inte förstå, men det är sjukt skönt när tiden går fort :) Imorgon kväll börjar PDOL, och faktiskt känner jag mig väldigt otaggad för att gå, till råga på allt måste jag gå lördag när det är sämst band som spelar ;/ Något som däremot kan vara kul är att kika på marknaden, annars tycker jag faktiskt att PDOL är rätt överstattat, tycker inte ni? Aja, för er som aldrig varit där borde gå, men för en som i princip gått alla år blir det bara tråkigare med tiden. Nu ska jag skynda mig förbi ida för att beställa lite smink, hittatde äntligen en riktigt fin gul som jag ska testa! för hoppningvis funkar den riktigt bra;D Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0