Fixen

våran valp växer så himla fort! tycker redan han är mkt större än vad han var när han kom, och en liten knubbis har han blivit också då han är riktigt matglad av sig. men snart går han ner på färre mål och ska förhoppningsvis inte fortsätta med att sova större delen av dygnet. Han kan sitt och ligg nu helt utan problem och vi har börjat med att lära honom vacker tass, och han lär sig grymt fort! En riktig naturbegåvning är han faktiskt :) sjukt gullig är han våran lilla valp.

blev ingen utgång för mig igår, men så sjukt kul jag hade på förfesten, dock var jag väldigt hes i morse, vad kan de bero på? Jag var inte ens så här hes efter studenten och Så mkt skrek jag verkligen inte igår. Kanske kan de ha något att göra med min förkylning? Tänkte då i alla fall vara onyttig ikväll, bakis som vanligt ;D ska tjocka chips med dip, sjukt gott! Men nu blir det duschen, eller på en stund i alla fall ;) Bye!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0