Dålig

Det är ju sjukt hur dålig jag blir på att uppdatera med jämna mellan rum, men ibland händer det så himla mkt att jag inte alls har tid att sätta mig vid datorn en stund. Idag har jag i alla fall försökt hitta en present till min mamma, och jag själv gillade presenten skarpt, nu är det bara frågan om hon gillar den lika mkt? :O Imorgon kommer de en båt med engelska turister in till stan, vi ska ha öppet till 21.00 och jag är jätte dålig på att prata engelska. Visst jag förstår dom, men min engelska är så himla dålig, för att inte tala om mitt uttal! Usch. Aja, dagen är inte så lång för min del då jag slutar 15.15 men alltså, jag hoppas dom kommer senare. Nu blir det duschen för min del i alla fall, Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0