Bag in the box

Så var man just hemkommen från PDOL, som alla andra år lyckas man Alltid tappa bort dom människor man anländer med och hamnar alltid i någon annans händer. Träffade på folk man inte stött på, ja på evigheter och tillslut lyckades jag hitta min kära syster, och inte bara det. Jag hittade dessutom en 50 lapp!

Kvällen kunde inte bli bättre, trodde jag, tills vi efter många om och män bestämde oss för att satsa på en stor choklad ask för 30 kr, och gissa vad, vi vann! SOm vi blev lyckliga xD
EN massa choklad blev det för oss. Kvällen fortsatte och fler vinster fick vi, tillslut började vi vandra hem men fick skjuts av krilles snälla styvpappa. Nu har syster och jag ätit mackor och är väl snart på g i säng.

Det dåliga med kvällen var att mina underbara skor inte behöll sin färg, men jag tvättade upp dem så fort jag kom hem och nu är dom snygga igen! :D Ska som sagt visa bilder, men tyvärr mina vänner blir det verkligen inte ikväll. Nu väntar sängen, go natt! Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0