Träning

            
Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har hänt en heldel saker faktiskt, speciellt i helgen. blev utgång lördag trots att jag inte skulle ut, och speciellt inte när jag fortfarande är sjuk. hade riktigt kul, dock barkar det ju alltid någon gång på kvällen. Fredag kollade jag på bio med älsklingen, We own the worl såg vi, riktigt bra var den faktiskt. Trots att jag inte trodde på den alls ^^ Igår blev jag två skor rikare, och tro mig, det behövdes Inte men det är alltid riktigt kul med nya skor! och då kan man alltid variera på praktiken och speciellt nu till sommaren. Dock var ett par gympaskor, men ändå riktigt snygga, dock blev jag tvungen byta skorna för dom var inte så klatchiga ^^ tränade i kväll också, hästen var riktigt fin och han har börjat lyssna så kanon bra nu så det går inte att beskriv, älskar honom alltså. har gjort en hel del andra saker också men nu kommer jag inte ihåg det. Har köpt mig två nya smycken också, och det ena, I love it! Hade jag orkat ta en bild skulle ni ha fått se :) nu ska jag tjocka mig från datorn och göra något vettigare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0