10 februari

image16

Blev fest i helgen trots att jag var envis och skulle vara nykter, pojkvän och hans vänner övertalade mig efter många om och men och bjöd dessutom. så tyvärr kunde jag inte stå emot all press tillslut. Blev utgång på pentan, faktiskt gode dött där, fast vad förväntar man sig egentligen? För övrigt får ni ursäkta bilden, pojkvännen är grymt snygg men jag.. Haha! kolla bara på min lugg ^^ jaja, så blir det efter lite blöt snö utomhus. Lördag blev enbart lugnt, sov bort halva dagen och på kvällen blev det bara mys med film, chips och godis. Så man kan väl säga att det inte blev en nyttig helg i alla fall. somnade dock för tidigt, man kan väl inte direkt säga att jag är gjort för att kolla flera filmer i sträck. haha! Dagen idag blev också hyfsat lugn, har fått sova ut 2 dagar i rad nu och det kan jag verkligen säga var behövligt. Tur att veckan som kommer blir hyfsat lugn, det behövs ;D


Kommentarer
ZARA

fan tk, uppdatera!

2008-02-20 @ 21:47:09
URL: http://zaaara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0