Dan före dan..

Imorgon är det julafton och jag är så himla glad över att jag har hunnit handla klart alla julklappar, det hade inte varit så trevligt att trängas runt på stan bland alla sista minuten människor idag inte. Nej, i stället blir det en lugn dag på stallet för min del och det kändes mer uppskattande! :) Jag lyckades dessutom skicka iväg en beställning på min nyårsklänning i går, frågan är bara om jag kommer kunna ha den :O har jag otur kommer jag inte kunna det och då hinner jag inte få den innan nyår ;/ attans! jag skulle ha tänkt på de här tidigare.. aja, den var riktigt söt i alla fall så även om det inte blir nyår kan jag ha den någon annan gång :) nu ska jag äta frukost sen blir det stallet! ha en bra dag allesamman! :) bye!



visst är den söt?



Kommentarer
Lotta

Önskar dig en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!

2008-12-23 @ 14:58:55
URL: http://nilema.blogg.se/
Anonym

visst är du söt? /tomten

2008-12-23 @ 22:01:37
Carruuw

Riktigt söt är den

2009-01-18 @ 19:58:47
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0