Umeå

Grymt dålig uppdatering igår, men spenderarde ju som sagt dagen i Umeå med min älskling igår. Eller egentligen kanske timmarna spenderades på färden dit och hem? man får se de som man vill :) Inhandlade mig i alla fall ett par nya jeans, och det behövdes faktiskt, samt en kofta och en skjorta. Annars hittade jag faktiskt inget annat. Älsko kollade också om jeans men hittade inga så idag ska vi gå en stund i piteås stad och se om vi får bättre resultat här. Just nu är jag hundvakt åt lill gubben tills min mamma kommer hem från skolan med min lillasyster, hon tycker det är jätte spännande och är hur söt som helst med sin lilla ryggsäck! :D aja, nu ska jag göra mig lite frukost sen sätta igång tv. bye!


Kommentarer
ille

du får skaffa bilder på det du köpt ju :)



puss!

2008-08-12 @ 18:22:53
URL: http://sorandom.org/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0