Sorry

Jag hatar verkligen den kassa uppdateringen, de gör jag verkligen. Och idag kommer den inte bli nå bättre då jag är på väg till en kräftskiva med tjejerna. Men sen ska jag bättra mig, jag lovar! Har hunnit fara till lule idag också en sväng med mamma, tyvärr måste jag hitta en present till min bror som fyller år på tisdag, och tro mig, det är tyvärr inte de lättaste! Hittade inget idag men däremot till min lillasyster som snart fyller år, så får fara in till staden igen på måndag. Nu ska jag i alla fall skynda mig iväg så dom inte behöver vänta på mig ;P men som sagt, jag ska skärpa mig! ^^ Ha en trevlig kväll för det ska jag verkligen ha! :D bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0