Piteå stad

Jag och älsklingen gav och som sagt ut på stan idag igen, och nu hittade han sig faktiskt ett par grymt snygga jeans till ett bra pris. själv så köpte jag mig en mössa till i vinter, jag ser Hemsk ut i mössa men det är så grymt skönt att ha den på sig på vintern. blev inte en sån där söt "svamp" mössa för dom ser jag helt hemsk ut utan en sån där lite halvstor konstig en. dessutom fick jag en jätte fin skinnjacka av älsko, han är helt lovely! Ska lägga in bilder på min shopping i morgon hade jag tänkt. Nu är det bara vinterskorna ;D Så här lite senare på kvällen åkte träningskläderna på sedan for jag och syster ut och sprang. 1,6 km lyckades vi springa idag och grymt härligt var det att springa trots mina benvärk. Just nu sitter jag och spanar på lite höstnyheter och önskar man vore rik :) bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0