Pearl Harbor

Ska passa på att rekommendera er om en riktigt bra film, som jag tror dom flesta av er faktiskt redan sett. Men för er som inte gjort de så går den på tv 4 i morgon kl. 21.15. Nämligen Pearl Harbor. Jag fullkomligt älskar den här filmen och ni ska bara veta hur många gånger jag satt igång den och gråtit genom hela filmen. Visst, jag blir nog presic som många andra riktigt irriterad på vissa delar i filmen som jag tror ni kommer förstå när ni sett den, och för ni som redan har sett den vet nog ;)


Filmen handlar kort och gott om kriget i Pearl Harbor, om 2 unga bästa vänner som slåss föt sitt land och blivit förälskad i samma kvinna. När kriget når dom måste de göra de bästa av situationen. Danny och Rafe är bland de bästa plioterna i staden och får därför rycka in för att försvara sitt land.


Ni måste se den om ni inte redan sett den! ;D


Kommentarer
Sophie

Bra film det där! :)

2008-09-01 @ 15:51:04
URL: http://phhi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0