No air

Idag har jag ätit lunch med min Mamma och syster på stan, sjukt gott var det och de blir ju betydligt godare när man är hungrig ;D tryckte en pizza för de tyckte jag minsann att jag förtjänade faktiskt. Blev dessutom rikare idag, känns grymt skönt så nu ska jag äntligen köpa den där vågtången jag velat ha så länge :) Köpte mig en ny plattång idag också, på tro de eller ej dollar store! haha! man den var sjukt bra och man behöver faktiskt inte en dyr för att den ska funka i håret, så länge du använder ett bra värmeskydd spelar de ingen roll vilken plattång du har, eller i varje fall inte för mig :) köpte mig även ett nytt midjebälte, gillade färgen på den skarp. Just nu sitter jag på HM's sida och spanar in massa godingar, älskar verkligen deras sortiment! Fina grejer till fina priser ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0