MAMMA MIA!

Ikväll blir det att fara på bio, egentligen vill jag inte alls se på Mamma Mia men det blev den. Nog kan den säkert vara bra, men jag har bara hört dåligt om den, så jag vet faktiskt inte. Så är det när man jobbar, man får inte välja själv utan det är bara att tacka och ta emot.


Egentligen hade jag jätte gärna sett Kung fu panda men flickan jag ska dit med hade redan sett den, så då fick det bli något annat. Nåja, det är ju trots allt gratis och det kan man ju inte tacka nej till :)


Någon som sett filmen och kan rekommendera den? Gärna till de bättre då jag är lite skeptisk mot den faktiskt ;D


Kommentarer
Camilla Aggeborn

Tack och gott har jag sovit :)

2008-08-13 @ 13:17:10
URL: http://myrrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0