Kurser

Just nu sitter jag och fördriver tiden lite genom att kolla make-up kurser igen i hela landet. Är som sagt sjukt sugen på att hoppa på en kurs, men tanken är att jag först ska jobba lite eller åtminstonde söka jobb, men vi får se hur det blir. Dessutom kollar jag runt på lite olika hår frisyrer, vill som sagt göra något nytt med håret men har faktiskt ingen aning :P Spelar duellen med ida på msn också, det är sjukt roligt när man är trött xD

Funderar starkt på att gå och sova nu, och jag tror faktiskt jag ska göra det också. Blir ju som sagt att måla i morgon igen och nu har vi inte alls mkt kvar. På torsdag tror vi att vi kan vara klar vilket är perfa för då hinner vi klart innan Ida åker till Turkiet i 2 v.

Här bjuds det på ett snyggt målat öga i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0