I love

Att jag älskar skor är det väl knappast någon som missat. satt precis och kollade runt på en del skor, skulle behöva hitta mig ett par nya höstskor nu när det blivit höst?! Idag var det ju faktiskt riktigt fin väder, ellerr åtminstonde fram mot kvällen. Här är två modeller som jag blev riktigt förtjust i:


Den ena är ju inte alls en höstsko, men jag älskar pumps och jag tycker det är himla snyggt att bära på jobbet. Min garderob där jag har mina skor består faktiskt mest av pumps. Det här är ju bara 2 modeller jag hittat och som jag föll för mest. Så vi får väl se ifall det blir att köpa stöveln, tyckte om den skarpt!


Kommentarer
Linn

Snygga skor !

2008-08-07 @ 16:24:45
URL: http://gulletussan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0