I know

Okej, jag är medveten om den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid eller lust att blogga. För övrigt har jag inte heller haft någon inspiration till det. Men jag tänkte att jag ska börja ändra på det. Shoppingtur på stan igår, fick en mkt bättre lön än jag hade trott i måndags så ville spendera de på något. Köpte mig ett par svarta jeans, en stickat kofta, ett armband från frost som jag spanat in så himla länge och nu kostade det enbart 50:-! samt ett par höst/vinter skor från Dinsko. Jag älskar skor men hatar att köpa höstskor då jag inte alls brukar hitta några fina, men dom jag köpte nu tyckte jag faktiskt om. Nu kommer väl sko inköpen ligga lågt ett tag, tills jag så klart hittar mig ett par underbara pumps ;) För övrigt köpte jag ett par förra veckan men dom var så himla billiga ^^ Ska visa bilder senare, inte i kväll men ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0