Hurtig?

Nu har jag äntligen tagit fingrarna ut och skrivit mig ett CV, dessutom har jag även skickat in några CV. Nu är man officiellt arbetslös så nu är det bara att bege sig ut och söka jobb. Egentligen vet jag inte vart jag vill jobba, men jag skulle jätte gärna vilja blir butikschef någon gång, det vore häftigt ;D Jag och älsklingen hade tänkt åka till Umeå och shoppa på måndag, så det ska bli riktigt kul. Känner mig verkligen taggad då jag behöver förnya min höstgarderob.

Sprang 1,25 km idag, så jag kände mig riktigt duktig. Då kändes det helt klart värt att jag tryck en pizza innan. Hade tänkt försöka göra det några dagar i veckan som både kroppen och kondisen kommer igång. riktigt skönt är det. Imorgon blir det nog nolia en sväng, sen till veckan ska jag ut och söka jobb. Det var allt för nu :) bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0