Hundvakt

Blev ingen nolia för mig idag, stannade i stället hemma för att vara hundvakt till lille Idefix. Han växer så der knakar men tro mig, den där lilla valpen försöker spela tuff, men han är den största mesen på planeten! ^^ han är rädd för allt. Men visst, ibland vågar han moppsa upp sig mot saker han är rädd för.

Som t.ex. Här om dagen hade jag lagt mina sockar på golvet, så hör jag bara hur han börjar morra och stirrar på något, tillslut närmar han sig föremålet och det är då jag inser att det är mina sockar han moppsar upp sig för! Så min lilla syster sparkar i den ena sockan och då blir han genast rädd och springer för att gömma sig. Och det här är verkligen inte allt, papper som faller ner, bilar med släp, trädgårdshus som öppnar sig, någon som hammrar. Men sen i stället är han inte de minsta rädd för t.ex. dammsugaren, hårfön o.s.v. Så det är en fjantig lite rackare vi har :) Här ska ni föresten få se bilder på honom efter han badat. Han blir HEL tokig efter han fått bada. haha!



Men visst är han bara för oroligt söt?



Kommentarer
Moster

hej Tessan, han tyckte nog att dom luktade illa, man ska inte lägga sockar på golvet hmm

2008-08-11 @ 12:01:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0