Frisyr

Nu är jag hemkommen från stallet och hade börjat klippa gräsmattan, tyvärr la gräsmattan av så då slapp jag klippa de sista :) Nu är tanken att jag ska vidare och måla så vi får det klart.


Satt och kollade runt på lite olika hårfrisyrer igår, är liten sugen på att klippa håret längre fram men kortare baktill, dock vet jag inte om jag vågar, för blir det dåligt så får man ha det så. Fast det är klart, så är det ju med allt ;D Som Victoria har haft är tanken, jag gillar henne inte men hon har en snygg frisyr.


Som sagt vi får se om jag vågar, annars får det blir någon annan frisyr för jag är grymt sugen på att göra något nytt i alla fall.


Kommentarer
hockeyfrugan

haha ja det kan jag tänka mig ;)

2008-08-06 @ 17:27:21
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
HehHEHHE petter

undra om therese har blivit inspirerad av min dröm? =) btw, gräsklipparn la av* inte gräsmattan^^

2008-08-06 @ 20:43:14
Lotta

Hur kan gräsmattan lägga av?

- nä nu slutar jag växa så klipper dom inte mer... ;)

2008-08-08 @ 18:43:25
URL: http://nilema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0