färgning

Sitter här med hårfärg i mitt hår och väntar på att få sölja ur de. Vi får minsann se hur jag ser ut sen. Målet är ju så klart att håret ska bli ljusare då jag är ute efter att få en ljusare brunfärg i mitt hår, men då måste jag först slinga upp det, blont. Så vi får verkligen hoppas på att det ser någerlunda bra ut nu så att jag inte måste lägga på en brunfärg så snabbt :) aja, ska börja bege mig till duschen nu, så håll tummarna för mig mina vänner! ska ju trots att visa mig på jobbet i morgon, och då vill jag inte se allt för förjävlig ut ;P bye!



Btw, jag måste ändra min blogg design snart. Den ser hemsk ut. Någon som har en idé? ;)


Kommentarer
cammie

sv: hunden var iafall yber söt :)

2008-08-02 @ 13:17:10
URL: http://silverkiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0