days of your life

nu har jag äntligen fixat bild på min älskade skinnjacka som jag fick av Petter, och tro mig, jag älskar den verkligen! dessutom ska ni få se plånboken som jag inför skaffade mig idag.



Kom precis hem från Carro. Lille Idéfix har fått träffat Carro's bedårande lilla valp Valention och han älskade honom verkligen. Så man kan säga att han var grymt jobbigt mot stackars valle. Nu har han gått och lagt sig, och han komemr nog sova otroligt gott inatt med tanken på allt håll-i-gång han hade förs sig med hemma hos Carro.
Fick jag i morgon, 11-15 jobbar jag så då tjänar man in en liten slant, skönt. Nu hoppas jag bara på att få en fet lön nästa gång ^^ För nu är man som sagt arbetslös;P


Kommentarer
Elinor

Snygg jacka

2008-08-16 @ 13:51:50
URL: http://santippa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0