Äntligen!

Dålig uppdatering, men här kommer i alla fall bilder på min shopping. Kameran är kass så bilderna är också riktigt kassa.


Skjorta från HM 149:-, Blus Cubus 70:- och kjolen är från MQ 149:-


klänningarna är från Gina, Vit 199:- den blå var på rea endast 49:-


Klänning 70:- och väska 90:- från Vera


Shorts från Vila 100:- även en tröja därifrån för 50:-



Och så klart mina lovely shoes! 199:- på Euroshoe, och dom är helt sköna att gå i :)
Har även köpt lite underkläder och smycken men på dom blev det inga bilder. Beställde ju smink också och det blev en del riktigt fina ögonskuggor, så tro mig, jag är nöjd med min shopping ;D
Som sagt är inte bilderna rättvisa på dom, skulle haft det på mig i stället, men men. Nu tänkte jag dessutom slinga mitt hår. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0