Alessandra Ambrosio

Helt klart en av dom snyggare tjejerna i välden, och jag bara Älskar hennes hår! Dels tycker jag om färgerna hon har i håret, men också längden och alltihop helt enkelt!

Mitt nästa mål här i livet blir faktiskt att börja spara ut mitt hår, jag har tunnt och flygit hår, som lätt blir svårskött och gärna är alldeles för jävligt men nu ska jag prova igen. Ska eventuellt ta lite av topparna i morgon så det inte blir allt för nött. Men sen ska jag spara och spara så får vi se hur långt jag lyckas få det innan jag blir less :)

Som ni kanske förstår är mitt hår mkt lättare att fixa och sköta när det är kort. Lätt att få till en frisyr och lätt att hålla på med. Men nu var det ett tag sen jag hade det långt, så nu vill jag faktiskt testa det igen. Så det blev ingen beckham frisyr, utan jag behåller det och sparar det på längden i stället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0