4 saker du inte vill höra

Tidigare sexpartners
Jag är ganska svartsjuk av mig men visar inte detta för min partner, men skulle han börja berätta om sina gamla sexpartner och berätta för mig hur bra och kanske hur snygga/sexiga dom var skulle jag bli rent ut sagt förbannad. Det är något jag inte vill höra. Jag hoppas att han uppskattar mig mest, även om jag inte är bäst så vill jag ju tro det. Jag menar, hur skulle man prestera efter man hört att han varit med någon som var betydligt bättre?!

Bodde hemma hos föräldrarna tills nyligen
Okej, ibland har man inte råd att flytta till egen lägenhet och ibland kan man bli tillsammans med någon som inte är speciellt gammal. Men skulle jag bli tillsammans med en kille som är runt 25 förväntar jag mig faktiskt att han ska ha tagit sig ur sina föräldrars villa och börjat på sitt eget. Jamenar, 25 år och snyltar fortfarande på mamma och pappa?

Dina ex
Som alla vet så kommer ex:en för eller senare upp i ett förhållande, antingen nämner killen/tjejen ex:et eller också gör jag det. För innerst inne vill man ju veta, right? Däremot skulle jag känna mig väldigt obekväm om killen i fråga börjar berätta hur underbar sitt ex var och pratar om henne som om dom fortfarande vore tillsammans. Det skulle störa mig enormt. Dra inte ut på de och berätta detaljer, håll dig bara till hur länge ni varit tillsammans och vem det var.

Du var intresserad av kompisen först
Om jag skulle få reda på att jag var ett andrahandsval efter min kompis då hon kanske var upptagen skulle jag ta de enormt hårt. Tro mig, det är något man verkligen inte vill veta. Och det kan även handla om att killen i fråga varit intresserad av någon annan först som man inte lyckats få och tar den andra personen han i stället får. Är fallet så, nämn det inte då det kan låtas på Helt fel sätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0