Something right

Sitter och har turism just nu, som jag är trött idag! jag hade lätt kunnat ligga kvar i sängen i morse, låg och drog mig i 45 minuter innan jag lyckades pallra mig upp. blev bara att slänga på mig kläder, äta en macka och bege sig till bussen på en gång. skönt var det i alla fall, men hade mer än gärna fortsatt sova. Hopptränade igår med favorit killen, och jag kan inte säga annat än att han var en pärla! så skönt! dock hade jag lite träningsvärk efteråt, men det blev ett riktigt hårt pass. aja, nu ska jag engagera mig lite innan lektionen slutar.


Kommentarer
zara

skönt

2008-04-10 @ 13:39:55
Lotta

Du hade turism länge du
turistade du i skellefteå oxå eller ;)

2008-05-14 @ 10:57:32
URL: http://blogg.lottaskrypin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0